3 december 2012

22:10

Period 3 började idag och det är nu bara 3 veckor kvar tills det är jul och jag åker iväg. Fast periodstarter inte är så illa då man för största delen går igenom kursbeskrivningen är det något som får mig att känna mig väldigt obekväm. Det är som att varje period starta allting på nytt. Tur så är denna vecka lite kortare och avbryts redan efter onsdagen. Annars också så är hela denna tid ända till jul full med en massa lediga skoldagar lite nu och då.

Brukar väldigt sällan uttrycka mina raka åsikter om kläder, föremål mänskor etc. Men nu tänker jag göra det. Det är nämligen så att H&M säljer en viss silvrig bh som då också finns på reklam överallt. Jag och Ida köpte den och matchande nedredel till Anna som födispresent. Detta alltså som ett skämt för att jag bara inte kunde låta bli för ville så järna se hennes min då hon skulle se det. Efteråt märkte jag då att mänskor köper dem seriöst för att använda dom och blev aningen shockad. Alla har ju sin egen smak, jag själv skulle inte kunna tänka mig sätta sådana på mig... ens bröst måst ju se ut som 2 stora discobollar med den mängden glitter och den push-upen!

Inget mer för min del denna måndag. gonatt

/sofia

1 kommentar:

  1. Haha ja do lite av 2 stora discobollar xD men ja håller med dej puppe

    SvaraRadera