30 december 2012

Shopping

Som sagt så var jag sjuk hälften av vår en vecka långa semester så tiden att shoppa blev också aningen knapp. Det jag fick med mig från Bangkok var då inte så mycket, inte nära på heller så mycket som jag hade förväntat mig att jag skulle köpa. Ville inte köpa onödiga kläder eller saker under resan och insåg att jag inte då heller hittade alldeles massor. Det jag hittade vad alldeles i samma priser som i Finland då kläderna var från butiker inne i shoppingcentrumen så det var ingen wooow-ja-shoppa-billit-i-thailand-feeling. Är i varje fall nöjd med mina inköp som ni ser här (+de få tuliaiset jag bar med mig)
 Parfym+bodylotion - Helsingfors flygfält
 Beige toppi - Forever21
Kragskjorta - Bershka
 Båda från Forever21
 Tröja - Bershka
Kimono
 JuicyCouture huppare - Hongkongs flygfält 
(alldeles förjävligt över-pris på detta märke men jag bara måste)
 Armbandsur - Hongkongs flygfält
 Underkläder - Victoria's Secret på Bangkok flygfält
 Samlade på mig ett par Iphone skal under resan. 
Bruna väskan i bakgrunden är köpt på gatan i Bangkok för kanske 2.5€
Svarta "minibäg" - Victoria's Secret på Bangkok flygfält

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar