17 februari 2013

And sometimes, even fairytales can come true

Efter ett helt veckoslut fullt med festande så är det inte underligt att jag på morgonen kände mig som jag gjorde! Fastän jag redan efter gammeldansens efterfest kände mig så dålig att jag spenderade dagen i sängs ända tills 4 så hoppade jag i dushen, lagade mig och kilade iväg till Tova för än en till fest.
Efter en väldigt slow start på dagen idag så har jag inte gjort så mycket annat än degat i sängen och tittat på gossipgirl. Fick sedan värsta träningslusten då jag inte tränat på en hel vecka (ville inte riskera att jag skulle svettas bort min brunhet..) och drog till gymmet där jag trivdes i hela 2,5h i färd med att träna hela kroppen. Ärligt sagt så vet jag inte hur klokt det var... eftersom jag inte kommer kunna flytta på mig i morgon.
Som sagt så har jag haft det bästa veckoslutet på länge och går runt med ett idiotiskt leende på läpparna, älska livet!

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar