14 februari 2013

Once upon a time, in a land far far away from here...

En lite mer intressantare torsdag än vad det brukar vara. Dagen började med mussatimme som till största delen bestod av inrusande abin som kom och spelade instrument och allmänt härjade samt en massa flygande karkki. Sen blev det abi-morgonsamling i 1,5h och det är nog varje år lika roligt att se på, man blir så förväntansfull på att själv om 2år stå där framme klädd i en haalare. 
Resten av dagen har inte varit så speciell, suttit på timmar utan att kunna koncentrera mig och skaffat MangeMakers biljetterna för mig och tjejerna. Fan så nöjd jag är, kommer bli en så bra kväll att spendera med de bästa!
Efter skolan blev jag en stund och hjälpte till med att pynta i gymnastiksalen inför uppvisningen i morgon. Den där lilla nervösheten (nej det är inte ett ord) börjar småningom krypa fram men är så förväntansfull för morgondagen. Kan inte fatta att tiden gick så fort och att det är i morgon jag sätter på mig lång klänning och känner mig som en prinsessa för en dag.

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar