13 februari 2013

Hell is empty, All the devils are here - William Shakespear

Det får duga nu med bara en webbild, känner mig vääääldigt brun. 
Vet inte hur andra ser mig men känns som jag skulle vara lite orange,
 nå det borde åka bort i dushen så att brunheten ser mer naturlig ut.
 Är ganska nöjd med den men ett par missar finns de på m in kropp, 
som en vit rand på min underarm och det att mina fingrar är vita...

Kom hem från jobbet där kring halv 10 varefter jag bara har suttit framför min hög av skolarbete som ska vara gjort för morgondagen. Är supertrött efter en bra och rolig jobbdag så får se hur länge jag orkar koncentrera mig mer. Skoldagen slutade med Gammeldans genrep och nog går det ju bra. Bara två dagar kvar nu och nej jag är inte nervös.. än i varje fall. Jag känner mig själv så pass bra att jag vet att det kvällen innan börjar pirra så in i helvete, nå i väntan på de!
I morgon är det penkkis, jeje, alltid kul och se fulla abiturienter dra show och springa runt i skolan och terrorisera timmar och lyckligt lottade folk.

/sofia

2 kommentarer: