8 februari 2013

Då är jag tillbaka igen! Pausen gjorde bra för mig och på senaste tiden har jag saknat bloggandet så pass mycket att jag bestämde mig för att fortsätta. Ni har inte missat mycket, mitt liv har ganska långt gått ut på skola, träning, häng med vän(ner) och gammeldansövningar+ spring på klänningfittings. Denna period gick så himla snabbt och själva uppvisningen närmar sig med racerfart, nästa vecka är det redan dags! Fick äntligen idag hem min klänning från skräddaren och fick just igår planerat min frisyr med frissan min så allt är nu fixat.

Provveckan klarade jag också, otroligt bra med tanke på mitt slöande under perioden, stressläsande kvällen/natten innan och den överdrivet stora mängden kaffe jag hällde i mig. Skolan fortsatte dock lika intensivt genast efter att proven tagit slut, ibland blir jag så trött på studietakten i gymnasiet. Satt då uppe halva natten igår och funderade på studentskrivningar och på vilka kurser jag ska välja med tanke på dem, försökte plocka bort allt onödigt men den blev ändå alldeles för många så på måndagen blir det bara att springa iväg till studiehandledaren för att med henne försöka lista ut vad jag borde göra. Tänker nämligen bli student med min egna årskurs, så att gå gymnasiet på 4 år är inte en möjlighet!

Kvällens planer är att rymma iväg till gymmet eller på fotbollsmatch medan Sandra (som fick idag meddelande om att hon blivit antagen till Hagelstamska jejeje hon följer i mina fotspår!) har födelsedagsfest här, orkar inte lyssna på en massa småvuxna tjejer. Tänker ta det riktigt lugnt nu och samla krafter för morgondagen då det blir middag på resturang och en hel natt med mina favorit tjejer!

Vet att jag med min paus förlorat en del läsare men meddela åt era vänner,
 som förr läst min blogg, att mitt bloggande är åter igång! Roligt att vara tillbaka!

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar