19 februari 2013

Yesterday

Drog igår till stan för att äta middag med Anna som jag inte igen sett på en evighet. Vi hade faktiskt en stor del att catch up on så vi satt nu ett par timmar på Santa Fe framför varsin portion av natchos och diskuterade allt mellan himmel och jord. Jag som inte skulle köpa något annat än en ny plånbok kom hem med en ny väska (syns ovanför) ett par basic toppin från Zara, ett nytt bälte samt en toppi jag dräglat efter som jag visar i ett annat inlägg. Plånboken som jag skulle köpa kom jag dock inte hem med. Efter att jag sagt hejdå till Anna så stack jag vidare till stan för att dega på Tovas soffa framför Georgie Shore, minns inte när jag senast skulle ha varit så shockad... alltså patetiska jävlar.
Skulle stiga upp tidigt idag för att både hinna till gymmet och skriva min modda essää före jag sticker iväg till jobbet men eftersom min säng kändes så otroligt skön så sov jag bort halva dagen, igen, åt lunch som morgonmål och tänker just ta itu med min essää. Tänker för en gångs skull vara duktig och klok och inte lämna alla läxorna till sista dagen på lovet!

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar