10 februari 2013

Only girl

Normala vänner..
Har bakom mig en trevlig dag med favorit tjejerna. Först blev det bokshopping i stan med Bex och det kändes som jag skulle stöta på varenda en bekant där, Helsingfors borde ju vara så stort att man inte stöter på någon? Sedan fick vi sällskap av ett par till tjejer och satte oss ner på HardRock-cafe för lunch/middag. Dagen fortsatte via Grani för att plocka upp ett par filmer och sedan vidare till Bex där vi hade huset för oss själva. Där blev det lite mer god mat, en massa karkki, skratt, dryck, prat och tårar framför gråtfilm. Slutligen somnade vi alla mitt i den andra filmen typ halv 3 på natten. Har sovit typ 2h under hela natten då min telefon hela tiden pep till så det är inte så underligt att jag inte är värst pigg. Nu ska jag ta i tu men skolarbete och sedan får vi se vad jag hittar på. Hoppas ni alla har haft en trevlig helg!

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar