25 augusti 2013

All the things that stop you dreaming

Min söndag har besått av morgonkaffe på Robert's Coffee och shopping i stan med Milla. Det var riktigt skönt att få gå runt och njuta av något av de sista solstrålarna denna sommar som fick hela Helsingfors att bada i sol och värme. Kom i varje fall hem med en ny höstrock som fick titeln min favvorock. Prövade runt den med lite kläder här hemma och insåg att jag inte kunde se mer finlandssvensk ut ståendes med ljusröd kragskjorta från Gant, seglarskor, Raybans och min nya ridarjacka..
Marinblå från Zara 
Hade tänkt dra en vilodag idag då det i morgon är boxning som gäller med tror det ändå blir springande ännu i kväll då jag inte bara orkar sitta still. På grund av att nästa vecka kommer vara så pass full med program och pga. personliga skäl så kommer jag troligen inte orka uppdatera så värst effektivt.


/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar