2 augusti 2013

I'm back!

Heyoh! Ursäktar för bloggtorkan som nu varat i en tid. Bestämde mig för att ha bloggen på en paus i en stund och njuta av sommaren en stund. Men, en vecka och 4 dagar före skolan börjar är jag tillbaka! Senaste tiden har min sommar bestått av jobb, träning och vänner. Har ännu 3 dagar jobb kvar förrän veckan sedan slutar med en väns avskedsfest och sedan har jag framför mig en hel vecka ledigt före skolan börjar. Kan inte förstå att sommaren än en gång gått så snabbt. I och för sig väntar jag lite på att skolan börjar så man kommer in i de vanliga rutinerna igen. Till höstens planer hör också konditionsboxning som jag och Carla börjar på ganska snabbt när skolan börjar. Lite variering i träningen. Dock kommer gymmandet också hänga med.
Gårdagskvällen spenderades med Ida och Anna på Kappelis terass varefter vi drog till Grankulla för att sitta på en skön kväll med tjejerna hos Andrea. Nästa veckas planer är att vid något skede sticka och pröva min nya gammeldansklänning och sedan på freda blir det med mamma roadtrip till Vilmanstrand till mommo. Där blir det sedan lite häng på friidrottstävlingar och happening samt så ser jag äntligen min franska småkusin och hennes familj, de jag bodde hos i Paris, som jag saknat så himla mycket!

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar