24 augusti 2013

Single cause I ate my boyfriend

Lördag idag och skönt att för en gång skull hinna ta det lugnt. Så glad över att jag fixade veckoslutet ledigt från jobbet! Hängde med mamma och Sandra till Sello idag på morgonen o sprang runt och kollade på höst rockar och skor men lyckades inte hitta någonting alls som dög. Och eftersom jag har en hög läxor inför nästa vecka så har jag faktiskt denna lördag suttit och pluggat inne på mitt rum i ett par timmar. Idag tänker jag ännu sticka till gymmet för en hård workout och sedan får vi se om jag orkar sticka ut.
Hela förra veckan har jag bara sprungit runt från ett ställe till annat, främst mellan hem, skola, jobb, träningar och gym. På torsdagen gjorde jag det dumma valet att åka in till stan trots hur dödstrött jag var. Träffade i varje fall Milla och ett par killar och hade en helt trevlig kväll ute i Helsingfors. Själva Taiteiden Yö var en stor besvikelse, första och sista gången för mig. Fredagskvällen igår spenderades sedan på kassan i S-market varefter det blev pizzakväll med familjen, det var ju trots allt godisdag igår...

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar