12 augusti 2013

Feels like the end

Så har sommaren gått till sin ända och för min del, som för många andra, kallar skolan i morgon. Har haft denna sista vecka ledig vilket varit helt jätte skönt. Åkte på fredagen med mamma ut till mumi, resten av familjen gjorde oss också sällskap en dag senare, i Vilmanstrand och stannade där i ett par dagar. Fick bl.a. träffa min franska småkusin som jag saknat en massa. Tjejer blev i frankrike som min andra syster typ.Var också och se de ungas sm-tävlingar i friidrott där våran bekant vann guld i höjd, vilket i och för sig inte var en så stor överraskning... På söndags morgonen blev det hemresa och efter lite råddande med planer så åkte jag in till stan och träffade Milla och Saga och spenderade en sista sommarkväll tillsammans med en stor del nytt folk från stan. Känns som en evighet sedan jag träffat alldeles nya människor så det var riktigt trevligt.
Min dag idag har bestått av träning, städande av rummet (som mest var att trotta in allting som låg på golvet in i skåpen så dom nu sprängs vilken sekund som helst) och kaffe med mina älskade tjejer. Vi var också och fick våra Weekend- armband så det nästa veckoslut går snabbare att slippa fram. Kvällen slutade med häng på Torsell's terass med natchos och glass.

Min sommar har överlag varit ganska skön och har hunnit med en massa roligt, dock fanns det en massa till jag skulle ha velat göra. Jag hoppas ni alla har haft en trevlig sommar och är utvilade inför skolstarten... okei vem skulle vara det.

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar