21 augusti 2013

Aloha

Andra veckan på skolan och känns ju nästan tungt redan. Vet inte  om det bara är jag som plötsligt sätter mer tid på skolarbetet, som jag borde, eller om det är mycket mer att göra nu på tvåan. I varje fall meddelade jag jobbet redan i såhär tidigt skede av höstterminen att jag endast vill jobba en dag i veckan. Känns som hela min vecka skulle vara full med program, två träningar, två dagar jobb och resten av dagarna fulla med program. På torsdagen är det också taiteiden yö som  jag tänker orka med!
Boxningen på måndagen gick  jätte bra och gillade det en massa. 11 veckor framöver kommer jag då boxas 2 gånger i veckan och hinna ännu med ett par gympass där emellan. Nu säger jag tack och hej efter detta halvtråkiga inlägget och åker iväg på träningar!

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar