4 augusti 2013

So wake me up

Mitt veckoslut har ganska långt gått ut på att endast jobba. Jobbturen på lördagen som började 7 gick snabbt men kände mig som värsta zombien, morgonmänniska..njaa. När jag sedan på dagen slapp hem så somnade jag i min säng framför tv:n varefter vi på kvällen åt kräftor med familjen. Jag hade så himla länge klagat över att jag ville gå på kräftskiva, så familjen måste ju ordna sin egen. Sedan satt jag halva natten hos en vän med ett gäng och kände mig inte så himla pigg på söndagsturen. Nu efter att jag äntligen sluppit hem från jobbet som var ett enda helvete då det var så massa folk så känner jag mig aningen trött. Nu blir det fixning med Bex varefter vi drar iväg på avskedsfesten i temat sommar och Usa! Önskar alla en trevlig söndags kväll.

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar