15 september 2013

To live is the rarest thing in the world. Most people just exist

Ovanför syns söndagens yammy-morgonmål innehållande naturell joughurt, äppel, mysli och kanel. Bröd, juice och kaffe. Eftersom det endast är på söndagar som det är annat än Herbalife-smoothie som gäller som morgonmål så är söndagsmorgnar något jag ser fram emot hela veckan,typ. Lite småsur på mig själv efter mitt återfall till karkkiätande igår... under en dag som inte räknas som min karkkidag, eh vilka problem och orsaker jag har för att bli sur liksom. Hela veckoslutet har jag spenderat hemma tränandes eller pluggandes. Har dräglat efter dessa nikes ovanför till gymskor en stund nu och fick äntligen köpt dem i helgen. Var just och testkörde dom på gymmet i ett par timmar. Skön söndagsträning inkluderande hela kroppen och sedan ännu kyykkytreeni när jag kom hem. Nu har jag kvar korrigeringsläsning av mina esseér samt lite fysik plugg före jag hoppar i sängs inför ännu en ny vecka.

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar