9 september 2013

Imagine yourself six months from now...

Trötta jag ligger nydushad hemma på skönaste soffan efter en aggressiv boxningstimme. Svetten rann och känslorna slungades runt i salen.. typ.
Än en ny vecka har vi då igång och för min del har första dagen bestått av en skoldag, då jag för första gången på länge kände mig energisk och ordentligt lycklig, fick mina små grisar tillbaka. Sedan blev det lagande av läxor och middag hos Bex med tjejerna. Har under dagen proppat i mig förvånansvärt många värkmediciner, med tanke på att jag äter dem väldigt sällan. Minns inte när jag senast skulle ha mått så illa av medverkan av huvud-, mag- och ryggsmärtor. Stack ändå på träningarna då det bara är bra att röra på sig med mensvärk, fastän man hinner glömma dem under tiden så är dom fortfarande kvar efteråt.. jävlar. Men denna tös slutar nu gnälla och går och lägger sig, i morgon skola och jobb.

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar