29 september 2013

Goodbye forever or just for now

Bilder på hur jag såg ut i lördags då jag stack ut på lite hemliga äventyr

Nu blir det så att jag lägger av med bloggandet helt och hållet, så kommer radera hela bloggen här inom kort. Fast jag gillar att skriva så finns det så mycket annat jag vill lägga tid på och det känns, för mig själv, onödigt att ha bloggen kvar då det dyker upp ett inlägg per 2 veckor. I varje fall så tänkte jag att jag nu skulle hålla en sista frågestund så fråga bort det sista ni funderar, om det är något. Sista chansen så att säga!

Ni kan fråga ända till fredagen varefter jag sedan under veckoslutet svarar på dem.

Frågorna på detta inlägg!  

/sofia

2 kommentarer:

  1. Hur brukar du för tillfället träna?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Svarar nu här direkt på inlägget! Tränar två gånger i veckan kuntonyrkkeily i espoon kehähait och sedan har jag kvar mitt gymkort och går på gymmet oftast 3 gånger i veckan + ännu ca.2 lenkkin i veckan:)

      Radera