7 september 2013

Sweat is magic, covering yourself in it daily to grant your wishes

Sam och jag på gymmet idag

Veckoslut, äntligen! Har inte alls haft en så bra vecka, typ gått runt och känt mig ensam då alla av mina närmaste tjejer varit antingen i Lapland eller sjuka. Min gårdag bestod av träning efter skolan vilket var ett bra sätt att sluta skolveckan på. På kvällen drog jag sedan via Melanie till Rikus 18-års födisfest varefter jag 10 tiden befann mig i Sökö med Milla och ett par till. På natten blev det sedan en extempore bilresa hem. Både mamma och Sandra är bortresta så jag och pappa är på tumis hemma. Vi har då handlat mat och lagat otroligt goda hamburgare. Efter ett tungt gympass tänker jag ännu orka ut på en springrunda ikväll. Resten av veckoslutet tänker jag bara ta det lugnt och äntligen ta fast i fysikläsandet, jag hade faktiskt tänkt klara av den här långa fysiken.

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar