19 september 2013

för idag skippar vi rubriken, pga. torsdag

Det har nästan gått en vecka sedan jag sist uppdaterat, vilket bara berott av att min vecka varit alldeles fullproppad med program. Träningen har gått alldeles super och har äntligen börjar kunna springa springrundor utan att det känns obehagligt, finally börjar min peruskunto stiga. Min energi på tisdagen var faktiskt på sådan nivå att jag efter skolan drog en hård gymträning varefter jag ytterligare drog ut på en 1h springrunda. Därefter spenderades kvällen i stan med Milla, blev lite resplanering också. På onsdagen stannade jag hemma eftersom jag kände mig lite förkyld. Valde då istället av att springa runt på skolans temadag i stan att stanna hemma och läsa fysik. Fick faktiskt lite läst också!.... men sen blev det ett par episoder Lost. Eftersom mumi och mofi var övernatten här igår så blev Sandra trängd till min säng för att sova. I och för sig har jag inget emot det.... problemet är bara det att hon inte kan sova stilla så att säga att jag fått sovet bra skulle vara ett enda stort skämt. Nu har jag precis kommit hem efter en alldeles för tung dag. (dåligt sovet+) Först skola från 8-15.45 varefter det var jobb som gällde 16-21. I morgon äntligen fredag och veckoslut, thank god!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar