13 september 2013


Äntligen är det efterlängtade veckoslutet här. Veckan har för mig varit en älska livet-vecka. Lagom med jobb (en tur i veckan är något jag starkt gillar), träningar som känts mer än bra, häng med vänner och känns som jag äntligen har fått kontroll på sakerna i mitt liv. T.o.m. matematiken tycks gå flytande, så här lagom till att provveckan snart är bakom hörnet. 
I går blev det en skön eftermiddag med matlagning hos Kristina efter skolan. Höna, tomat, avocado och grynost, min eviga favvorätt. Så skön eftermiddag, känns som om vi inte haft tid tillsammans på jätte länge. Fastän hon nufötiden går i samma skola så umgås vi typ mindre än vi gjorde då vi inte gick i samma vilket är jävla underligt och synd.
Till näst hoppar jag i dushen och fixar mig lite varefter jag åker iväg till Bex där det är tjejkväll med de bästa som gäller. Önskar alla ett fint veckoslut!

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar