18 maj 2013

We had nothing to lose.

Ligger för tillfället i soffan framför hockey medan regnet öser ner ute. Tycker regn är riktigt mysigt och något av det bästa jag vet är att mysa me någon under ett täcke medan det åskar men för tillfället ligger jag nog mer och dagdrömmer om platser som bilden ovanför.
Har inte gjort något annat än legat och sovit idag sedan jag kom hem på dagen. Sista ordentliga skolveckan slutade med ett ledigt veckoslut vilket betydde fest. Åkte via Anna på kvällen före vi drog vidare till Kristina på lite chillning varifrån vi sedan kring midnatt drog vidare till en bekants födisfest och träffade lite annat folk. Riktigt trevlig och lyckad kväll var det och nu dagen efter känner man ordentligt av den. Fastän kompisars desperata försök att dra med mig på allt från shopping till film-mys så stannar jag hemma och tar det lugnt. Är inte så värst energisk för tillfället, bl.a. har jag idag somnat i soffan medan jag kollade på Finlands hockey-match. Gonatt!

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar