23 maj 2013

Good morning

Godmorgon på er. Fredag idag och denna är typ enda dagen denna vecka som jag någolunda piggt stigit upp. Har också vaknat alldeles för tidigt så har för en gångs skull tid att njuta i lugn och ro av morgonmål. Sitter för tillfället i morgonmålsbordet och njuter av min banan-jordgubb-vanlj-smoothie, som säkert aldrig förr har smakat lika gått, och ska strax åka iväg till skolan och skriva sista provet för veckan som är religion. Efter att jag satt uppe halva natten och duktigt pluggade på ett ämne jag inte är intresserad av det minsta så känns det faktiskt som jag skulle kunna det. Överlag har provveckan för min del gått helt bra, är bara sjukt besviken på mitt mattaprov som jag inte kunde sådär värst mycket av. Nå ännu tre prov att orka med nästa vecka förrän man får pusta ut.
Efter provet blir det gymmande och sedan via butiken för att handla lite inför kvällen.

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar