26 maj 2013

Le week-end

Veckoslutet mitt har bestått av allt som det inte skulle bestå av. Hade planerat på att åka ut till landet och lära mig köra bil och satsa ordentligt på provvläsandet. I stället åkte jag på fredag kväll till Anna där det blev en mysig kväll med trevligt folk tills sent på natten. Lördag morgon steg vi alla tjejer upp tidigt,  pigga och välmående, och lagade en stor brunch. Supergott men man åt ju sig alldeles i matkoma. Lördagen bestod störstadels av geografiläsande, tills jag sedan tröttnade på läsande på kvällen och stack ut till stan med ett par tjejer för att fira en bekants födis. Efter lite strul mm. så fann jag mig i min sköna säng redan halv 1 varefter jag satt uppe halva natten och surfade efter lägenheter i stan. Löjlig jag är.  Efter att ha dragit två dagar i rad så var inte min morgon den mest fartfyllda och i stället för att vakna upp klockan 9 för att börja läsa så steg jag upp många timmar senare. Läst har jag och varit också på första lenkkin på länge för att jag skulle kolla om foten redan var i skick, för tillfället känns det bra men får se vad benet säger i morgon. Nu tänker jag fortsätta mysa framför The Hills, önskar alla en trevlig söndagskväll!

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar