2 maj 2013

Did you know you're an angel, who forgot how to fly

Tillbaka i skolan igen efter en dags lov mitt i veckan som blandade bort mig totalt. Är helt inställt på att det skulle vara måndag idag så känns ganska skönt med att det redan är fredag i morgon. Nog för att mitt hela veckoslut kommer spenderas på jobbet. Nästa vecka har man ju också en dag ledigt mitt i veckan vilket känns superskönt, skulle kunna bli van vid avbrott som dessa lite oftare.
Efter skolan gick jag ner till centrum och köpte med mig hem en låda jordgubbar då jag i ett par dagar nu varit så jävla sugen på dem. Jordgubbar är något jag älskar och som jag äter massvis av under sommaren! Efter lite slöande här hemma och nej, inte idag heller har jag fått mig själv motiverad till att göra läxor, så åkte jag efter 1,5 veckas paus i träningen iväg till gymmet. Bestämde mig för att komma över min bitterhet över att inte kunna springa eller göra något aerobiskt och fortsätta med den träningen jag kan göra. Idag blev det då en mag-, arm- och ryggträning och nog kändes det ju härligt att träna och känna hur det bränner i kroppen igen. 

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar