8 maj 2013

It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring

Eftermiddagen igår spenderades med ljuvligaste Anna. Efter skolan satte vi oss ute på terassen för att njuta av solen men trivdes inte där värst länge då det inte alls var så varmt när det gick i moln. Igår och även idag har man fått njuta av det ljuvligaste vårvädret. Skönt att vädret äntligen börjar bli varmare och somrigare. Björkarna och andra träd blommar för fullt nu men för kanske första våren någonsin så känner jag inte av pollen alls, har inte ens snuva! Så glad över att inte behöva gå runt och snörvla och känna mig uppblåst hela tiden för en gångs skull.
Igår han jag också till gymmet för att göra en skön benträning (eller det jag kan träna med benet) och cykling, tills svetten droppade.
Nu blir det då mini-lov med kristiflygare mitt i veckan så det känns lite som det skulle vara fredag idag. Har gjort prick ingenting sen jag kom hem från skolan men ska nu alldeles snart åka iväg in till stan för att se Rock the Ballet med Anna, så det är planerna för i kväll. Ha det så bra!

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar