21 maj 2013

Eat good, look good, feel good

Så är årets sista provvecka igång. Har haft en riktigt skön dag bestående av att åka till skolan för att skriva prov i hälsokunskap (varma 10....) varefter jag åkte hem och lade mig i solen för ett par timmar. Känner mig patetisk då jag varje gång solen dyker upp lägger mig ute och grillar min kropp. Kanske inte det hälsosammaste..
Borde ha läst en massa matematik idag men efter att jag noggrant gått igenom all teori för kursen och insett att jag inte kunde ens hälften så gjorde jag som jag alltid gör, stängde böckerna och drog iväg och sportade. För det är ju nog det klokaste valet i den situationen...
I varje fall blev det först en hård cykeltur till Sello, för jag inså att jag behövde köpa en dödö och det skulle bli en passlig lenkki. Från Sello cyklade jag sedan till gymmet för 15min roende och sedan lite skön armträning. Nu sitter jag då nöjd och nydushad i soffan och alldeles snart påbörjar jag en lång natt i sängen framför mina matematiksaker. Har redan ett prov som kommer skrivas om på sommarlovet (älskade fysik) och har inte lust med att skriva ett till.

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar