29 maj 2013

Finally over!

Så har man äntligen skrivit sista provet. Jag som hela gårdagen satt och läste och seriöst fällde tårar för att jag inte förstod något ur fysiken, övervägde tilochmed att inte alls åka och göra det. Det var en så skön känsla efter att provet var över, att inse att jag faktiskt kommer igenom provet och inte måste skriva det på nytt på sommarlovet och att inse att provveckan äntligen var över. Nu två dagar av slappande och våravslutning förrän man äntligen får njuta av lovet. 
Idag har mitt program bestått av att efter provet och en snabbvisit till Sello delta i en träff i skolan angående en exkursion som jag kommer delta i nästa läsår, väntar på den med iver. Sedan åkte Anna, Bex och jag till oss och färgade min systers hår. Helt misslyckad är jag inte i livet, lyckades helt bra med att färga ränder.
Solen skiner utanför och vädret är ljuvligt somrigt så Anna och jag kommer dra ut och njuta av sommarvädret så länge det råder, våravslutningen kommer ju firas i åskväder...

/sofia

3 kommentarer: