8 januari 2013


Har andra skoldagen bakom mig och känner mig redan alldeles för trött. Igår gjorde jag egentligen ingenting annat än var en sväng till gymmet och idag har jag efter skolan varit och lämnat min klänning hos skräddaren. Det ska göras lite små ändringar så den passar på mig. Annars har jag nu i ett par timmar suttit på mitt golv och kämpat med mina matematik- och franskaläxor. Känner mig alldeles värdelös på de båda ämnen. Nå det blev ett dåligt slut på en färdigt förstörd dag, det känns som exakt allting skulle ha gått snett idag. Var till och med nära på att spräcka skärmen på min iphone då jag av misstag kastade den (inte fällde utan på riktigt kastade) den i golvet.
Trötta tjejen här tänker nu en sista gång kolla lite på franskan och sedan tänker jag bara dega framför datorskärmen och klicka hem en till klänning. Ha det så bra!

Har här funderat på att hålla en frågestund, men vet inte om det nu är lite onödigt. Vad tycker ni, vill ni ha en eller inte?

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar