3 januari 2013

Blandat inlägg

Får seriöst snart något anfall pga. alla elektronikproblem som tycks hitta fram till mig. Min datorladdare slutade fungera här ett par dagar sedan vilket orsakade till att jag då inte hade möjlighet till att använda min dator.
Berättar kort om hur min resa på julen var, det finns nämligen inte så mycket att berätta eller visa. Vi åkte då under de 3 första dagarna med taxi iväg till ett stort hotells simmbassäng för att vår var alldeles i skuggan. Där solade och simmade vi då de 3 dagar vi hade möjlighet. Efter det blev först jag och en dag efter också Sandra sjuka och fick lega inne i hotellrummet och bekanta oss med maten på hotellet. Shoppingen blev då också aningen knapp där på ställe.
Det lilla jag hann se av staden så gav mig nog den uppfattnigen om att det är en jätte intressant stad men det skulle ha varit trevligare att stanna lite längre då man då skulle ha kunna uppleva den lite mer djupare. Är aldrig rädd för min omgivning eller för lokalbefolkning då jag är utomlands, denna gång var dock ett undantag. Har nämligen aldrig förr i mitt liv känt mig så obekväm och med en liten rädsla i bakhuvudet som jag kände i denna storstad.
Nyåret gick riktigt fint med alla fina vänner, massor med alkohol överallt, raketer, tomtebloss, nyårspuss, kramar, skratt och faktiskt ingen gråt! Glad över att kvällen blev lyckad.

Här hade ni då allt i lite samma. Ursäktar för att det blev lite råddigt.
I varje fall så åker jag snart säkert iväg på fest, få se vad jag bestämmer mig. Skulle faktiskt ha lust med en hemmakväll.

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar