12 juli 2013

Man ska vara glad då man finner kälek, eller bara ett ligg ska man också vara glad över..

Efter två dagar på jobb så väntar jag redan på att loman ska börja, nej vänta jag var redan på sommarlov. Det var det dummaste beslutet någonsin att hålla lov i början av sommaren och sitta på jobb nu när alla andra har ledigt. Igår efter jobbet så drog jag till gymmet för att dra lite aerobisk träning och när jag sedan kom hem så var jag alldeles dödstrött. Kombinationen jobb + gym tar faktiskt på krafterna. Min morgon idag började med gymträning och fastän jag har jävla lust på att vara brun så orkar jag inte nu gå ut och lägga mig i solen. Det känns så onödigt för hur jag än solar så blir jag inte så värst brun i Finland. T.o.m är det det tråkigaste som finns. Längtar utomlands och ångrar djupt att jag bestämde mig för att inte åka iväg med familjen till Korfu denna sommar...
Om ett par timmar bär det i varje fall iväg till jobbet, än en gång, för ett kvälls-shift varefter jag ännu borde ha kvar energi för att sticka ut till stan. Får se hur det kommer gå. Men före detta ska denna värdelösa kock få lagat mat åt sig!

/sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar